Změna výdeje zboží - říjen 2020
S účinností od 14.10.2020 upravujeme prodej a služby následovně:
-
Prodej a služby nejsou přerušeny
-
Obsluha klientů bude probíhat s minimálním fyzickým kontaktem zaměstnanců. Kancelářské budovy budou po celou pracovní dobu uzavřeny.
-
Pro vychystání materiálu k odběru zašlete soupis materiálu na standardní email: objednavky@pcvalfa.cz, případně nahlaste na níže uvedené telefonní kontakty.
Ostrava: 596 238 971; 596 238 970; 596 238 498; 736 614 348; 602 731 757
Olomouc: 733 386 583; 734 543 880
-
Materiál bude kompletně ve skladu vychystán a připraven na předem dohodnutém místě ve venkovním prostoru areálu firmy. Osoba pověřená vyzvednutím si zboží odebere, podepíše nejlépe vlastním perem připravené doklady a jednu kopii nechá na místě.
-
Řidičům, nakládajících, nebo vykládacích zboží v areálu firmy nebude umožněn vstup do vnitřních firemních prostor. Řidič se předem telefonicky nahlásí, po příjezdu do areálu a na pokyn skladníka přichystá vůz k nakládce/vykládce. Pokud nebude jeho přítomnost nutná, po celou dobu nakládky/vykládky neopustí kabinu vozu. Předání dokumentů proběhne pomocí připraveného stojanu, na který bude možno dokumenty umístit.
-
Pro všechny osoby v areálu platí povinnost zakrýt si dýchací cesty rouškou.
Jakmile bude možné tato opatření zrušit, budeme Vás ihned informovat.