Změna postupu výdeje zboží
S účinností od 16.3.2020 upravujeme pracovní postupy následovně:
-
Maloobchodní prodej je do odvolání zakázán.
-
Prodej a služby pro podnikatele nejsou přerušeny.
-
Obsluha klientů bude probíhat s minimálním fyzickým kontaktem. Kancelářské budovy budou po celou pracovní dobu uzavřeny.
-
Pro vychystání materiálu k odběru zašlete soupis materiálu na standardní mail objednavky@pcvalfa.cz, případně nahlaste na níže uvedené telefonní kontakty:
-
Ostrava: 736 614 348, 602 731 757
-
Olomouc: 733 386 583, 734 543 880
Materiál bude kompletně ve skladu vychystán a připraven na předem dohodnutém místě ve venkovním prostoru areálu firmy. Osoba pověřená vyzvednutím si zboží odebere, podepíše nejlépe vlastním perem připravené doklady a jednu kopii nechá na místě.
Řidičům, nakládajících, nebo vykládacích zboží v areálu firmy nebude umožněn vstup do vnitřních firemních prostor. Řidič se předem telefonicky nahlásí, po příjezdu do areálu přichystá vůz k nakládce/vykládce a po celou dobu nakládky/vykládky nebude smět opustit kabinu vozu. Předání dokumentů proběhne pomocí připraveného stojanu, na který bude možno dokumenty umístit.
Jakmile bude možné tato opatření zrušit, budeme Vás ihned informovat.